الاخبار الرئيسية
الاثنين 08 مارس 2021
  • C°10      القدس
  • C°4      دمشق
  • C°12      بيروت
  • C°11      طهران
اتصل بنا من نحن

《 طليقة "طارق العريان" الأولى تهاجم "أصالة"》.

الكاتب: علي حسام ضعون
تاريخ النشر: 2020-12-26 14:25:00

ردت طليقة "طارق العريان" الأولى "هالة العتال" على "أصالة"، وذلك من خلال منشور كتبته عبر حسابها الرسمي على موقع الفيسبوك هاجمتها من خلاله.

حيث كتبت قائلةً: "دي أول مره ممكن ارد فيها ،الصوره قاسيه عليكي؟، طيب أنا لما كنت بشوف ألف صوره، وابني مش موجود فيها، يا ترى إحساسي كان ايه؟ كان كتر من قاسي كان مقهور ،طيب لما كنتي بتكتبي العايله وابني مش موجود فيها إحساسه هو كان ايه ؟".

وتابعت: "أولادك عندهم أب، أيمن الذهبي حي يرزق لكن ابني كان عنده أب واحد بس، وللآسف مش حقدر أقول تفاصيل، طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه، يا ترى قاسي، ولا حنون ذي ما انتي دلوقت".

وأضافت: "الجواز والحب والعشره في تفاصيل محدش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الأيام أن ممكن الأب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش أن في نفسيت ولد ممكن تتدمر طيب دلوقت أولادك زعلانين من الكسرة، طيب بيتكلموا معه ليه لحد دلوقت".

واختتمت: "أرجوكي كفايه في أولاد وأنا من حقي أدافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مش حلوه، من كتر الحرب على ابوه،كفاية، بعد الانفصال اللي كنت بتمني استمرار ليكم وربنا يشهد عليه، بس ده نصيب".

وكانت قد نشرت "أصالة" صورة جمعت "العريان" بحبيبته "نيكول" موجهة لهم انتقادات حادة اشتعلت بها مواقع التواصل الاجتماعي بين مؤيد ومعارض لما فعله "طارق".